1 Ağustos 2019 Perşembe

Ay Gülesim Geldi #1 - Öfkelendirme O Zaman



İnsanlar sizi önce öfkelendirir. Sonra neden öfkelendiğiniz hakkında durup düşünmek yerine, sizin öfkeyi dışa vurum yönteminizi eleştirirler. 

"Bağırma", 
"Hareket Etme", 
"Öffleme", 
"Ellerini Ovuşturma", 
"Yazı Yazma ",
" Kimseye Bahsetme"
" Müziğin Sesini Kıs "
" Dans Etme "
" Deli Misin "
" Ağlamasana "

Benim en kötü savunmasızlığım bağıracağım zaman ağlamaya başlıyor olmak. Böyle bağırsan da bağıramıyorsun ya.. O ses çatallaşıyor ciyak ciyak çıkmaya başlıyor. Bi de insanın dilinin kemiği yok Allah ne verdiyse. Valla çözümü olan varsa bana söylesin. Olumlamaları da denedim. Zihnimi güzelliklerle ne zaman doldurmaya çalışsam, haberleri izlediğim vakit ne var ne yok gidiyor. Haberleri izlemeyi bıraktım ama maruz bırakıyorlar kaçamıyoruz. Tvde olmasa yolda, yolda olmasa sosyal medyada, orada olmasa laf söz arasında..

Hele bir de ne sıcaak Marmara yaniyüür yaniyüür. Elime tabanca alıp güneşe ateş etmek istiyorum da onun da suçu yok ki. El birliği ile sıçtık dünyanın ağzına. Daha bunlar iyi günlerimiz. 3 senedir kar görmedik kaar. Anacığım anlatıyor da dizlere kadar olurdu diye. Ben de hatırlıyorum çocukken okulların kar tatili yaptığını. Şimdi nerdeee

 Elin Avrupa memleketleri ohal ilan ediyorlar bir buharlaşarak yaşıyoruz. Mesela eve gelirken götümün yarısı buharlastı. Bıraktım dolmus koltugunda. Çünkü mini minnoş camlar serinletmeye yetmiyor. Ama bir şey fark ettim ne zaman elime yelpazeyi alıp öfleyerek serinletmeye çalışsam kendimi şöfor klimayı açıyor. Biraz ballılık da yok değil

Aslında iç dökmek istediğim başka bir konu var da onu bir sonraki posta saklıyorum. Derhal geliyor


Akıl sağlığını koruyangillere selam olsun :)




4 yorum:

  1. Hep beraber mahvettiğimiz dünya kısmına girmek istemiyorum, mevzuu derin ama yağmurdan gözümüzü açamadık biz Ankara da. Daha yenilerde güneş gördük, o da Ağustos 15 ten itibaren kaybolmaya başlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuresel isinmanin en buyuk belirtisi seller ve siddetli yagmurmus gercekten cok derin konu bunun hakkinda bi dosya yazmak lazim aslında:(

      Sil
  2. ha haaaa çok eğlenceliydi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizi bu sıcaklar mahvetti sonbahar gelınce kesın depresyona gırecem başka turlu çenemin yayı durmuyor deeeep :D

      Sil